Mohl mi hodit něco do pití?
Kiwi
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zda mi mohl hodit nějakou drogu, či lék do pití. Byli jsme v hospůdce a šli asi 2x ven kouřit,ano, já blbec nechala na stole víno. Za celé 3 hodiny jsem vypila 2dcl vína a 4 panáky. Celý den jsem jedla,byla odpocata... Skvělé jsme se bavili,ale z ničeho nic jsem řekla manželovi,že odcházím a pak už si nic nepamatuju... Manžel mě dvě hodiny snažil dostat domů. Nepoznavala jsem ho,tvrdila jsem že jdu za manželem, několikrát jsem ho udeřila! Omdlevala jsem, několikrát se udeřila do hlavy (bolest jsem prý vůbec necítila), mluvila jsem na něj plyne slovensky(nedam dohromady ani větu). Volala jsem,že nevím kde je a on stál vedle me.Přijeli na nas i policajti. Vůbec
jsem nevěděla,,co se stalo,ale cca po 2.5 hodinách jsem se jakoby ,,probrala,, a od té chvíle o sobě věděla,hned mi říkali co se dělo a já si nic nepamatovala.bylo to ohromě těžké slyšet. Ale já taková po alkoholu nebyvam. Spíše naopak, všechny bych objímala,než byla agresivní. Prosim, mohla jsem takto reagovat jen po alkoholu,nebo mi někdo hodil něco do pití? Měla jsem prý nevidomí výraz a zároveň šílenej.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Kiwi,
děkuji vám za dotaz.
Samozřejmě že je možné, že vám někdo dal něco do pití. Ale pokud jste se nepodrobila žádným testům na drogy, nelze to potvrdit. Nenapadlo někoho něco takového zkusit zjistit? Co nějaké vyšetření? Zažila jste někdy něco podobného, byť třeba v menší míře? Zažil něco podobného někdo z vašich blízkých, nebo těch, co s vámi ten večer popíjeli? Ptala jste se na podobné zkušenosti v baru, kde jste popíjeli? Jak na věc reagovala policie?
Jsou lidé, kterým různě podobné stavy způsobuje i samotný alkohol, takže nelze ani vyloučit, že jste v pití nic neměla. Mohlo jít o nějaký jednorázový zážitek související s vypitím většího množství alkoholu naráz. Rozhodně však nejde o běžný stav, který by po užití následoval. Jedna věc je "nic si nepamatovat", tzv. alkoholové okénko, druhá věc je, nepoznávat své nejbližší a nepamatovat si to. Rozhodně by tedy bylo rozumné na sebe v tomto směru dávat pozor, a minimálně nějakou dobu se jakýmkoli drogám včetně alkoholu zcela vyhnout! Byť pro vás nemám jasné rozhřešení důvodů, proč k podobné situaci došlo, může jít i o případ, kdy byste mohla mít potenciálně větší riziko nějakých psychických až psychiatrických obtíží a takové problémy rozhodně nemá cenu příliš pokoušet. Spíše naopak.
Snad tedy alespoň takto.
Držím palce, aby se vám podobné zážitky neopakovaly, případně se nějak rozumně vysvětlily a budu ráda, když napíšete víc obzvlášť pokud by se věc nějak projasnila.
Zdraví,
Gabriela Minařík.