CIKANKA MI PODALA CIGARETU V NIZ BYLA DROGA
BABY
DOBRY DEN,
V ROCE 1998,KDY JSEM MELA SVEHO SYNA V PECI A BYDLELA JSEM V KOLPINGOVE DOME PRO SVOBODNE MATKY,ME NAVSTIVILA ZDENA ROMSKEHO PUVODU ZENA,CHTELA MERMOMOCI KOURIT V KOUPELNE A JA CHTELA JIT VEN.ALE ONA ME PREMLOUVALA AZ ME DONUTILA JI POSLECHNOUT.V KOUPELNE MI NABIDLA CIGARETU,JA JSEM REKLA,ZE MAM SVOJE CIGARETY A ONA MI JI MERMOMOCI VNUTILA.PO TE JAK ODESLA JSEM DOSTALA BEZDUVODNY ZACHVAT ZARLIVOSTI.
NYNI MAM AMBULANTNIHO PSYCHIATRA MUDR.MANHALA NA DPS ONDREJOV,SE KTERYM TENTO PRIPAD RADU LET RESIM.
JA HLAVNE HLEDAM POMOC V TOM.ZE UDAJNE PODLE TOHO MEHO CHOVANI PO TE DROZE MAM PSANOU DG. PARANOIDNI SCHIZOFRENII,TUDIZ POMOC V TOM,ZE LEKY KTERE UZIVAM JSOU PRO OPRAVDU PARANOIDNI SCHIZOFRENIKY,ALE JA MAM NA ZADANCE NA KREV DG.R 69-NEURCENE PRICINY NEMOCNOSTI.O TOM MOC NEVIM CO JE TO ZA DG- A ANI TO NA INTERNETU MOC NEPISOU.
KDO A JAK MI NAPSAL TU PARANOIDNI SCHIZOFRENII? TO BYL PAN MUDR.SPANIEL NA PCP V AREALU PLBO-NASADIL MI LEKY PRO SCHIZOFRENIKY.JA JSEM SE CHOVALA SILENE.1.DROGA V TELE OD TE ROMSKE ZENY.2.NEJAKE LEKY,KTERE ANI JSEM NEMELA UZIVAT PROTOZE F 20 JSEM ANI MIT NEMOHLA,VIM JAKA JSEM BYLA PREDTIM,NEZ MI PODALA V CIGARETE TU DROGU.RADA BYCH SE S NEKYM Z VAS ZE SANANIMU SESLA A POVEDELA VICE.ROVNEZ TOUZIM PO TOM,ABY SE MA DG.R 69 DOSTALA I DO PAPIRU A NE F 20 ,KTEROU NEMAM,A HLAVNE TOUZIM PO TOM POSTUPNE SNIZOVAT LEKY,KTERE NEJSOU PRO ME URCENE.JESTE PODOTKNU,ZE MI ZPUSOBILA TAKOVOU PSYCHOZU,AZ JSEM SE NA SOCIALNIM URADE ZREKLA SYNA S TIM,ZE UZ NEMUZU,BYLA JSEM VYSILENA A ZABLOKOVANA.PROSIM VAS O POMOC DOKAZAT TO,ZE TYTO LEKY JA NEPOTREBUJI,JELIKOZ F 20 NEMAM,CPOU DO ME LEKY,KTERE BRAT NEMAM.URCITE MI PROSIM ODPOVEZTE,POPRIPADE SE MUZETE SPOJIT S MYM PSYCHIATREM MUDR,MANHLALEM

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neuvedla jste jaké léky užíváte, jaké závislosti se chcete zbavit. Můžete nám napsat o užívaných lécích prosím více?
Ve skryté poznámce jste uvedla kontakt na Vašeho lékaře, kontakt bohužel nevyužijeme, nezlobte se. Jsme Vázáni etickým kodexem a nemůžeme na základě informací z anonymní internetové poradny žádat po lékařích soukromé informace pacientů. Stejně tak lékaři jsou vázáni mlčenlivostí nemohou bez souhlasu pacienta žádné informace o něm podávat.
Pokud chcete nějakou radu je potřeba, abyste nám důležité informace předala Vy. Klidně se můžete do nějakého naše ambulantního zařízení objednat na konzultaci a sdělit o sobě více.
Kontakty na naše pracoviště naleznete zde: www.sananim.cz.
Mějte se zatím hezky, MK