Těhotenství amfetamin
Marty
Zdravím mám doraz na vážnou tématiku a byl bych vděčný brzké odpovědi.priteljyne je ve 3 měsíci těhotenství a je vysoce závislá na aplikaci pervitinu... Máme však jedno trápení, dle vyšetření je vše v pořádku ale vždy když se Málek rozdovadi mamince velmi oteče bříško a to až tak že působí až jako maminka ve vyšším stupni prenatálního vývoje, řádově i dva měsíce skoky v před po odbehnuti nějaké chvíle se bříško opět "vyfoukne" doktoři se k tomuto stavi s nezájmem a spojují tento problém s psychosomatikou. Nemá smysl se hádat o neřešitelné problémy, když si vás lékař zaskatulkuje neudělá nic navíc než musí. Byl bych vám opravdu velmi zavázán,kdyby se dalo k tomuto problému přistupovat bez škatulkování a podívat se na věc opravdu bez osobních pohnutek, tedy čistě odborně a zkusit nám objasnit co za těmito změnami opravdu stojí. Děkuji za brzkou odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Marty.
Bohužel, jsme internetová poradna, neumíme vyhodnotit zdravotní potíže na dálku. Je to otázka pro lékaře/gynekologa, ne pro nás, nezlobte se.
Netuším, do jaké míry máte komplexní informace o tom, jak to probíhá, pokud matka přijede rodit pod vlivem drog nebo pokud se přítomnost drog prokáže v organismu novorozence. Nemocnice v těchto případech má povinnost tyto skutečnosti hlásit spádovému Orgánu sociálně-právní ochrany dětí (OSPOD).
Rozhodně Vás nechci nikam škatulkovat, pracujeme se závislými matkami. Bylo by rozumné, aby se partnerka obrátila na nějaké adiktologické zařízení a začala svou situaci řešit dříve, než bude mít vážné problémy se svěřením dítěte do péče. Pokud byste nevěděli, kam zajít, rádi Vám poskytneme kontakty, je jen třeba uvést jaká města máte dobře dostupná.
Ozvěte se ještě!
MK