Absces
Jaja
Dobry den,
prosim o radu. Na Novy rok jsme s prateli hodne slavili, v nabidce byl i pervitin, driv jsem ho neuzivala. Snupla jsem si, po chvili jsem chtela vic, ale rovnou do zily. Byla mi aplikovana (cistou jehlou), mensi davka. Nanestesti (nebo nastesti pro me), zila praskla a davka byla pichnuta ,,vedle,, .
Druhy den, jsem sotva hybala rukou a mela neskutecne bolesti.
Sla jsem nejdriv do K-centra. I kdyz nejsem zadny narkoman, tak to normalne nevysvetlite. Osetrili me, ale boule rostla, mela jsem podezreni na absces. Obehla jsem si tedy nekolik dnu nemocnice, kde jsem sla s pravdou ven a ten pocit je opravdu hodne neprijemny, jak vas kazdy hned zaskatulkuje
Ale to neni predmetem moji otazky.
Od te doby (25 dnu) jsem se k tomu ani nepriblizila a myslim ze do smrti nepriblizim.
Vcera jsem si udelala ciste ze srandy test a vysel pozitivni, jela jsem do dalsi lekarny pro dalsi 3 testy a vsechny jsou pozitivni. Jak je to mozne? Jsem z toho opravdu spatna, pritel mi neveri, ze jsem nic neuzila a pozitivni test se tezko vysvetli.
Test je citlivy na 24 hodin a ja uzila pred mesicem.
Napadlo me jedine, ze mam stale tu zatvrdlou boulicku v loketni jamce, neni mozne ze jak se hoji a vstrebava se, tak z toho nejake mnozstvi unika? Posledni dva dny v tom lehce tepe a je to teplejsi nez okolni kuze, takze to pracuje.
Jiny zpusob pozitivniho testu me nenapada a ja jsem z toho zoufala a ukrivdena.
Provadi se nekde odber a rozbor krve? Samozrejme treba zpoplatneny.
Na netu jsem odpoved na svou otazku nenasla asi spatne hledam :(
Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Jájo,
díky za dotaz.
Prvně se zeptám, jestli neužíváte nějaké léky případně potravinové doplňky, které by mohly ovlivnit výsledek testu? Testy z lékárny jsou totiž screeningové a mohou reagovat i na celou skupinu látek, nebo i pasivní metabolity. Takže máte pravdu - může jít o chybu.
Zároveň mne ale napadá, jestli si jste naprosto jistá provedením testu. A pak také zda není možné, abyste přeci jenom byla pod vlivem. Máte pod kontrolou vše, co běžně konzumujete? Není možné, že by vám někdo drogu podstrčil? Co nějaká párty den před testem apod.?
A pak k poslední vaší otázce ohledně testů laboratorních. Testy je možné si zaplatit i jako samoplátce. Potíž je trochu se zajištěním kvality vzorku. Nicméně nejjednodušší v tomto směru bude obrátit se na některou toxikologických laboratoří, která se na toto specializuje. V Praze je to například:
Ústřední toxikologická laboratoř
při Ústavu soudního lékařství a toxikologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2
Ke Karlovu 2, 120 00 Praha 2,
Tel.: 224 967 188
- konzultace k odběru na tel.: 224 911 267
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/
pro podrobnosti se podívejte například sem.
Snad tedy alespoň takto. A budu ráda, když se ozvete, jak testy dopadly, případně co vás ještě k situaci napadá. Je totiž nanejvýš nepravděpodobné, abyste měla testy positivní po měsíci od užití a samotnou by mne zajímalo, čím to může být.
S přáním, aby se vše brzo vyjasnilo.
Gabriela Minařík.