Kokain
Jenda
Dobry den. Chtel by jsem se zeptat... Dne 11.1 jsem uzil dohromady cca 1 gram kokainu. Nejsem pravidelny uzivatel, a komercne dostupne testy na drogy mi vychazi negativne. Zamestnavatel mi ale oznamil ze pristi tyden probehne namatkova kontrola z moci kdy vzorky budou odeslany nekam k vysetreni. Chci se tedy konkretne zeptat, pokud probehne nejaky odbornejsi rozbor muze vyjit pozitivne? Dekuji za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Jendo, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Nepíšete nic o tom, z jakého důvodu by Vás měl zaměstnavatel testovat, protože běžné to rozhodně není...
Přítomnost kokainu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči do 12 - 24 hodin
Detekce z krve do 24 hodin, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Detekce ze slin je obdobná, jako z krve
Stačí takto?
Buďte na sebe i na ostatní, opatrný.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit.