Zjistila jsem že partner užívá pervitin
Lucina
Dobrý den prosím potřebuju poradit ... zjistila jsem že partner užívá pervitin už to trvá nějakou dobu ....vždycky když na něco přijdu tak mi tvrdí že tos pod kontrolou a že se nic neděje ale já vidím jak se chová vs že to Pod kontrolou nemá vždycky slíbí že už to neudělá ale dělá to stále a mě jen lže ....nevím jak mám zjistit že stále pervitin užívá

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
z toho, co píšete, mám pocit, že není až tak otázka, jestli partner užívá nebo ne - to asi celkem dobře poznáte, jeho chování by se pravděpodobně dost změnilo k lepšímu a vrátilo "do normálu". Spíš je problém s tím, co dělat, když bere a brát chce a Vám to vadí. Hrát hru na dokazování něčeho, co oba vlastně víte, je snad zbytečné. Otázka tedy spíš zní co dál, když ani jeden nechce ustoupit - on přestat brát a Vy smířit se s tím, že bere. Zkuste to s partnerem probrat takto otevřeně, pokud se o tom nebude chtít ani tak bavit, pak bude možná potřeba si říct sama, kam jste ochotná ustoupit. Abyste si tohle všechno ujasnila, bylo by dobré promluvit si o situaci s někým, kdo v ní není zaangažovaný, ale zároveň jí rozumí. Nejlepší by bylo zajít do některého z center, poskytujících pomoc rodinám uživatelů.
Pokud byste nevěděla, kam se v okolí obrátit, dejte vědět, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková