Pri vpichnuti drogy,pervityn,bolest,horkost,oteklost,a z dutiny ustni,hniz a krev
Masa
Dobry den,sem zavisla na pervitynu,beru jiz 19 let,nitrozilne.posledni dobou se mi objevuji pri aplikaci drogy,zdravotni potize.pri aplikaci drogy do zily,posituji tupou bolest,horkost,a oteklost v pichu,ktera dale pokracuje,horkost v usich,tvari a hlavy,v ustech se mi udelal na tvari asi pistel,na obou stranach,za osmickou taky,a plise se hnisem a krvy,taky se mi neustale vraceji,na stejnem miste,na obliceji a krku bolaky,pdobne akne,nebo tvrdeho vritku,ktery kdyz vymacnu se pak zvedsuje,a spatne hoji,z nej mi jde po zmacknuti krev,nikdy sem takove potize nemela,po uplinuti drogy,kdyz mam pouzu,se stav zlepsi,a hniz z ust ustoupi,vraci se,jen kdyz drogu si dam,vim ze bycg mela k lekari,ale nechce se mi to resit z moji doktorkou.

Odpověděl: Markéta Kordová
Mášo, dobrý den.
Zdravotní komplikace k užívání drog zkrátka patří, dřív nebo později doženou každého. Chápu, že se Vám k lékaři nechce, ale bylo by třeba Vaše problémy začít řešit. Zkuste to, alespoň ukázat a zkonzultovat s pracovníky K-centra. V Kontaktních centrech pro uživatele drog většinou pracuje i zdravotní personál nebo jsou přinejmenším pracovníci proškoleni v základních zdravotních záležitostech.
Docházíte někam? Víte, kde u Vás Káčko je?
Pokud ne, tak napište a uveďte jaká města máte v dobrém dosahu, obratem Vám pošleme kontakt.
Mějte se zatím hezky, MK