Thc metabolity
Magius
Zdravim chci se zeptat jestli zustanou v moci a v krvi metabolity thc když sem hulil jen jednou pro 8 mesicich abstinence a popřípadě jak dlouho dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC (účinná látka marihuany) se pohybuje v těchto přibližných obdobích:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Podotýkám, že jde o orientační údaje, jelikož je to vždy velmi individuální záležitost. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Pokud šlo o jednorázové užití po 8měsících, můžete počítat s tou nižší uvedenou hranicí. Můžete si na své náklady zakoupit test, v lékárnách a na internetu jsou běžně dostupné a sám se otestovat. Abyste měl jistotu, že jste v pořádku.
Stačí to takto?
S pozdravem, MK