Pernik nebo ne
Mirek
Tak bych jen doplnil, ze jsem ochutnaval a ochutnaval a bylo to fakt zvlastni, zcasti to je asi pernik ale misty kdyz si to date na jazyk, do pusy zacne to dokonce malinko penit. Co to muze byt za latku??

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím,
před chvílí jsem odpovídal na Váš předchozí dotaz, i pro tento dodatek, bez výjimky platí naše předchozí odpověď:
Odpusťte, ale o jakou látku jde, respektive čím je pervitin ředěný, nedokážeme my, ani nikdo jiný, takto na dálku určit.
Jedinou spolehlivou metodou, jak to zjistit, je laboratorní rozbor na specializovaných pracovištích a cena takového testu se pohybuje řádově v tisících korun.
Pokud byste měl zájem o takovou investici, napište, rádi Vám kontakty na specializovaná pracoviště i s návody, jak připravit vzorek se všemi náležitostmi k odevzdání do laboratoře, obratem pošleme.
Podle toho, jak látku popisujete, může být, jako ředící činidlo, přísada, použita rozdrcená šumivá tableta vápníku, hočíku, zinku, ale i kyselina acetylsalicylová, tedy Acylpirin, čemuž napovídá nakyslá chuť, nebo další šumivé bezbarvé léky, ale také úplně něco jiného.
Vyloučit nelze ani možnost, že "materál", který popisujete, nemusí vůbec obsahovat pervitin.
Ani jedna z příměsí není vhodná pro nitrožilní aplikaci, ani šňupání a mohla by Vám tak způsobit vážné zdravotní komplikace.
Přidávám užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Doporučuji vám nejlépe podezřelý "materiál" spláchnout do záchodu.
Buďte tedy na sebe opatrný, přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.