Boulicka na prsu po vpichu
Dominika
Dobrý den aplikovala jsem si nitrožilne do leveho prsu pervitin a udělala se mi ve vnitř prsu boulicka menší cítím trochu bolest na hrudi levé strany a levé lopatky .. co by to mohlo byt ? Ještě jsem se chtěla zeptat proč když si nitrozilne aplikují pervitin tak třeba po hodině nebo více mě nakopava jako ze mi je na zvracení? (I při aplikaci do ruky)

Odpověděl: Amrit Sen
Dominiko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Mám pocit, že se na nás s podobným dotazem neobracíte poprvé, opravte mě, jestli se pletu.
Odpusťte takto na dálku je zcela nemožné přesně určit, co se Vám děje, kromě toho, že jde o důsledek nitrožilní, respektive mimožilní aplikace do tak choulostivého místa.
Může jít i o problém neurologický a pravděpodobnější, než zasažení nervu, bude podráždění, nebo tvořící se absces, který pokud nebude včas ošetřený, může jít o život.
Opakovaně si aplikovat pervitin po hodině je šílenství a hazard se životem. Že máte po "nástřelu" nauseu, respektive dávivé pocity, není nic překvapivého. Jde o jeden z typických příznaků předávkování.
Je nasnadě, že Vám tělo i psychika dávají jasné signály, že pro Vás drogy nejsou to pravé, a že byste se jim měla obloukem vyhýbat. Pokud aspoň neuberete z plynu a neodložíte další aplikace na co nejdelší čas a neumožníte tak organizmu regeneraci, čekejte ještě závažnější komplikace.
Předpokládám, že o tom "seknout" s drogami neuvažujete a "ubrat nohu z plynu" možná nedokážete.
Doporučuji Vám tedy vyhledat lékařskou pomoc, než bude pozdě. Zároveň si promluvit s pracovníky nejbližší bezplatné služby pro uživatele návykových látek a o situaci s nimi promluvit. Lze naprosto nezávazně i anonymně.
Zkušení odborníci Vám doporučí konkrétní kroky, jak se šetřit a ošetřit i při užívání drog, protože jinak Váš příběh nebude dlouhý...
Mohou Vám poradit jak s bezpečnějšími aplikacemi, tak s řešením Vašich zdravotně sociálních problémů. Nejlépe je se předem telefonicky objednat, ale pro Vás bude rozhodně lepší, navštívit kontaktní centrum, adiktologickou ambulanci. AT poradnu, nebo obdobný typ služby rovnou.
Jak potřebné kontakty, podle oblasti a typu zařízení, snadno vyhledáte, se dozvíte zde: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Pokud máte zvýšenou teplotu, uhánějte k lékaři. Třeba i v nočních hodinách na pohotovost, nebo do nemocniční ambulance.
Poděkování nikdy neuškodí, naopak.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.