dotaz.
Petr
Dobrý den,
už jsem se jednou ozval s dotazem ohledně užívání marihuany. Marihuanu jsem neměl dobrý 3 měsíce, jenže teď přes svátky jsem zase měl a zase se mi vrazí problémy se spánkem, slabost a cukání nohama a rukama. Můj dotaz zní... lze nějak omezit tyto účinky nějakým lékem či přírodní cestou? Děkuji předem za odpověď a přeji krásnu zbytek dnešního dne.
Petr

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
nejsem si jistá, jestli se mi podařilo minulý dotaz dohledat.Týkal se řízení po vysazení marihuany? Nebo spíše zdravotních problémů, které zmiňujete v tomto dotazu? Petrů k nám píše docela hodně, je tedy pro mne těžké dohledat, který dotaz máte na mysli.
Ale teď k dotazu z tohoto víkendu. Není mi jasné, jestli máte problémy se spaním po té, co jste znovu marihuanu užívat začal, nebo následkem intenzivnějšího užívání přes svátky, které jste teď přerušil. Bylo by možné to nějak upřesnit?
Problémy se spaním spojujeme spíše s vysazením marihuany - spousta lidí má po vysazení trochu potíže s usínám, zdají se jim divoké sny, někdy i noční můry, budí se opocení. Někteří lidé užívají marihuanu z toho důvodu, že jim "pomáhá" potíže se spaním řešit. Jak je to u vás?
Pokud jde o slabost, cuky v nohou a rukou, pak si nevybavuji, že by se s užíváním nějak pojili. Marihuana u některých nemocí naopak tyto projevy zklidňuje. Z dotazu mi není jasné, jestli tyto potíže míváte i mimo období užívání/vysazení marihuany a kdy se vlastně v souvislosti s marihuanou u vás projevují. Řešil jste již v minulosti něco podobného? Jak jste na tom zdravotně?
Bez podrobnějších informací o vaší situaci a vašem zdravotním stavu by bylo jen velmi nezodpovědné doporučit vám jakýkoli další postup. Rozhodně by ale stálo za to vědět, jak na tom jste po zdravotní stránce i z toho důvodu, že projevy, které popisujete (vyjma usínání), nebývají s marihuanou typicky spojované.
Pokud byste dohledal původní dotaz, stačí mi poslat kód, dohledám si ho.
Snad tedy alespoň takto.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.