doléčování
Deniska
dobrý den mohu k vám docházet na dolečování měla jsem problémy s pervitinem a mám 3 roční holčičku nemám jí v péči je u tchýně potřebuji donášet prav idelně na ospod potvrzení že již neberu a snažím se dostat s mím partnerem holčičku spět do péče Díky xxxxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Deniso, dobrý den.
Je fajn, že máte snahu svou situaci zodpovědně řešit. Vaše příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat anonymitu všem pisatelům.
Co se týče nástupu na doléčování, spojte se přímo s kolegy z DC. Doléčování, tedy následná péče, je péče až po léčbě, netuším, zda jste nějakou prošla, ani jak dlouho abstinujete (?).
V odkaze informace o příjmu klientů + kontakty:  http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc)/prijem-klientu.html
S ohledem na to, že se snažíte dostat holčičku zpět do své péče, bych možná jako první kontaktovala kolegyni PHDr. Ilonu Preslovou, která již plno let pracuje s matkami/uživatelkami , má plno zkušeností i s komunikací s OSPODem.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu
PhDr. Ilona Preslová
Telefon:    +420 220 80 31 30
+420 702 036 237
Email:  pece.dite@sananim.cz
http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu/komu-je-ckp-urceno.html
http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu/co-nabizime.html
Kolegyně úzce spolupracuje s Denním stacionářem, který ve svých službách také nabízí ambulantní strukturovaný program pro závislé matky.
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/informace-pro-matky.html
Doporučuji se s ní spojit a zkonzultovat co by ve Vašem případě bylo optimální, zda Doléčovací centrum nebo Denní stacionář. Můžete se klidně odkázat na mě.
Pročtěte si informace v odkazech, pokud by něco nebylo jasné, potřebovala se na cokoliv doptat, neváhejte se kdykoliv ozvat, jsme tu pro Vás.
Mějte se zatím hezky a držím palce, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem, Markéta Kordová