Testy z vlasů
Zombice
Dobrý večer chtěla bych se zeptat jestli a kde je možné nechat si udělat drogový test z vlasů potřebuji ho pro soud v Rakousku Který je tam Nad mé finanční možnosti proto bych jej chtěla udělat v Čechách tady my ale bylo řečeno že by to musel nařídit soudní psychiatr děkuji za radu kde a jak ho udělat v Čechách přes internet objednat je jen inkognito a já potřebuji aby tam stálo mé jméno

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
v Praze je možno si tento test nechat udělat např. v Toxikologické laboratoři VFN a 1.LF UK. Test je však i zde velice finančně náročný - v řádech tisíců až desítek tisíců korun.
Ad soudní psychiatr - ona je to částečně pravda - pokud v ČR k soudu donesete takový materiál, nemusí být soudem přijat ani jako listinný důkaz (je to nevyžádaný důkaz).
Zkuste se domluvit s kolegy z Toxikologické laboratoře: tel. 224911267, popř. rovnou na doc. Balíkovou, která testy z vlasů provádí je 22496 7180 nebo 7181.
Stačí takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec