psycholog
XxvallxX
Dobrý den jak ste mi psal že mám vyhledat odbornou pomoc, tak už mám dávno návštěvy u psychiatra u psychologa.Jelikož v Opavě (místo mého bydliště) jsou volné termíny až někdy v dubnu dojíždím do ostravy.Přítel v lednu odjíždí pracovat do Švédska a na začátku roku již nebudeme setrvávat dál ve vztahu.Je to pro mne těžké, ovšem asi dobré řešení jelikož já pořád abstinuji, ali přítel stále fetuje. s pozdravem vall

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím.
Na to, v jak obtížné a náročné situaci jste, zvládáte dobře. Je fajn, že jste se posunula směrem k realističtější poloze a jste v kontaktu s odborníky, to je pro začátek skvělé!
Chápu, že odejít ze vztahu není lehké, ale odkládat to do vytracena, je velmi rizikové, navíc možná bez jasného sdělení a ukončení, ať už to stále ještě současný partner přijme jakkoli. Důležité je, abyste v tom měla jasno především Vy, to znamená to příteli (i sobě), jasně a srozumitelně sdělit.
Psychiatr a psycholog, tedy pokud je aspoň jeden z nich zároveň adiktologem, jsou dobrou volbou. Pokud ani jeden z nich není odborníkem na závislosti a apriori nepracuje s uživateli drog, volte uváženěji a prakticky. Individuální poradenství je důležité, ale Vy potřebujete především terapii. Pokud je zatím nemáte, hledejte především psychiatry, psychology - adiktology a pokud to bude jen trochu možné zapojte se do terapeutické skupiny.
V Opavě i v Ostravě dobře fungují i služby, kam se lze objednat na termín v horizontu dnů:
Krizové a kontaktní centrum Pod slunečníkem
Hradecká 650 / 16
746 01 Opava
Telefon: +420 553 718 487
E-mail: k.centrum@seznam.cz
Web: http://www.krizoveakontaktnicentrumopava.cz/
Terapeutické centrum Renarkon
Stojanovo náměstí 1
709 00 Ostrava - Mariánské hory
Telefon: +420 595 782 122
Mobil: +420 724 154 239, +420 777 267 634
E-mail: poradna@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/poradna-renarkon
Kontaktní centrum Renarkon
Zengrova 69
703 00 Ostrava - Vítkovice
Telefon: +420 595 627 005
Mobil: +420 602 670 789
E-mail: kcova@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/kontaktni-centrum-ostrava
Poradna Modrý kříž
Havlíčkovo nábřeží 687/21
702 00 Ostrava
Telefon: +420 733 535 487
E-mail: ostrava@modrykriz.org
Web: http://www.modrykriz.org/ostrava/
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen