dospělá dcera s dítětem bere drogy
zuzanka
Dobrý den,můj dotaz je již v předmětu.Situace je o to horší,že dcera má 4 lété dítě a je samoživitelka.
problémy má dlouhodobé,když jsem přišla na užívání pervitinu,hned jsem řešila a řišil i OSPOD v místě bydliště,na toto se nabalovaly další problémy,policiejní hnídky do bytu,dluhy,lhaní,né úplně 100%cetní starání se o dceru,tedy mojí vnučku.
Musím vše řešit za ní a vše hlídat,ale už neuhlídám,bere dá,sice jen nározově...ale nevím kolikrát za týden.
Bohužel už ti vstupuje i do její práce,je nezodpovědná a dojezdů drok jsi všiml kolegové.
Pomáhám co můžu,kotroluju,dávám testy,ale už to nelze ukočírovat.
Dceři je 26 let,takže vím,že muisí chtít sama,ale můžu jí třeba někam objednat,aby si s ní někdo promluvil?
Již navštěvovala poradnu protidrogovou a zabralo to,ale jen na čas.Můžete mi poradit?
Budu vděčná,děkuji
Hana xxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Hanko, dobrý den.
Pokud by se Vám podařilo dceru motivovat, aby se na odbornou pomoc obrátila, jedině dobře.
Netuším, kde dcera žije, naše organizace www.sananim.cz má svá ambulantní zařízení v Praze. Pokud by Praha nebyla problém, může se spojit s námi. Můžete i Vy sama, zdali nebude dcera hned nastavena pomoc využít. Poskytujeme poradenské služby i rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon:     +420 220 803 130
+420 220 800 041
Fax:             +420 266 710 489
GSM:           +420 605 212 175
Email:         stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8 - 16
Úterý: 8 - 16
Středa: 8 - 16    (16 - 19 indiv. terapie po objednání)
Čtvrtek: 8 - 16
Pátek: 8 - 15
Konzultace pro rodiče a blízké po předchozím objednání.
Více zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/informace-pro-matky.html
Nebo:
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
PhDr. Ilona Preslová
Kontakt
Telefon:    +420 220 80 31 30
+420 702 036 237
Email:  pece.dite@sananim.cz
Více zde: http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu/komu-je-ckp-urceno.html
Dále máme terapeutickou komunitu, kde se závislé matky léčí společně se svými dětmi, nemusí být tedy separovány, více info v odkazech níže.
TK Karlov, SANANIM:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/komu-je-lecba-urcena.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/prijem-do-lecby.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/zajisteni-pece-o-dite.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/areal-pro-matky-s-detmi.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/informace-pro-rodice-a-partnery.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/fotogalerie.html
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK
P.S. Vaše přímení jsem záměrně umazala, zachováváme anonymitu všech pisatelů.