pokračování
XxvallxX
dobry den, dnes jsem jiz 35 dni cista,a kupodivu co se divim to zvladam skvele, dokonce i pritel omezil pervitin.Nasla jsem si novy konicek=posilovnu, na zlepseni kondičky a lepsi zivotni styl,vim ze to bude ještě beh na dlouhou trat, ale snad to pujde jen dobře, dekuji za vase odpovedi.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za pozitivní zprávu, pěkné rozhodnutí, každý den se počítá. Správně píšete, že půjde, mají li být Vaše snahy úspěšné, o běh na delší trať.
Čtu dvě nejzásadnější úskalí. První, že žijete ve vztahu s přítelem, který užívá drogy. Že omezil užívání, je chvályhodné. Nerad bych Vám kazil nadšení, ale abstinence při soužití s aktivním uživatelem, je zpravidla neudržitelná. Druhé, že jste na to sama, bez odborné pomoci, nebo podpory svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých.
Co může posílit Vaše šance je navázat kontakt s odbornou podporou, lze i anonymně a zcela nezávazně. Budete pevnější v kramflecích a dozvíte se, jak na to při minizalizaci rizik a útrap, zároveň Vás odborníci upozorní na chyby, kterých byste se měla vyvarovat. Můžete si vyjednat i průběžňejší konzultace, abyste věděla, jak reagovat v náročnějších situacích, které nejbližší čas bezesporu přinese.
Zavolejte do nejbližší bezplatné služby pro uživatele návykových látek a domluvte si termín schůzky. Nesejde na tom, jestli zvolíte adiktologickou ambulanci, kontaktní centrum, nebo AT poradnu
Pokud budete mít možnost zajít na mítink NA - Anonymních Narkomanů, neváhejte a zajděte tam, budete příjemně překvapená.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem potřebné kontakty na bezplatné i anonymní služby obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
NA - Anonymní Narkomani CZ: https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Kdykoli napište, Amrit Sen.