neznámá tekutina
veronika74
Dobrý den, našla jsem u potomka neznámou tekutinu v pet lahvích. Čirou, barva byla světle žlutá a na dně jakási usazenina. Smrděla mírně po čpavku. Jak zjistit, co to je?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
první, co mě napadá je, že se jedná o nasbíranou moč, možná ředěnou. Nasvědčoval by tomu zápach po čpavku, barva, i různé odstíny. Moč se může použít na testy na drogy, tedy buďto pokud je Vy děláte synovi nebo ji naopak on může dávat někomu, koho testují např. rodiče. Na druhou stranu, nevím, jestli bych jich syn měl několik lahví, to je trochu dost. A celé je to opravdu hypotéza, jedna z možností. Moč se může samozřejmě použít i např. k urinoterapii, možná by Vám to syn také nerad přiznal, kdyby s ní nějakého důvodu experimentoval. Žádná droga, která by odpovídala popisu, mě po pravdě nenapadá. Máte nějaké jiné důvody, proč Vás napadly drogy? Děje se se synem něco nestandardního?