pervitin, testosteron, vzruseni,
Anonymous
Dobrý den
Prvně Problem má cca trvání 19let, počátky užívání pod dohledem a s kontrolou kdy. Malá dávka a nenavyšováni. Vlivem vstupu do komunit a vztazích. Obrovsky propad k užívání nekontrolovatelně až někdy neomezené, ale zatím bez úmyslu na dávce dělat jen jednu věc,(vzruseni), to se dostavuje po rozpadu vztahů. ( zlomené srdce a nedůvěra v systém -smyslu jednání lidi na teto planetě kocourkov. Po spadnutí na úplné dno nakonec i s jehlou (již partnera co teď nyní+ dvě děti) první probuzení díky marihuaně reálný pohled na život. Došlo k pomalému odbourání problému. Práce,rapidni snížení intervalu dávek. Velký problem k úplnému zastavení dávek se objevil vliv libyda v době užití. Cca nejvic 2 měsíce vydržím bez myšlenky na to ..., nasledne při příležitosti stracim reálný pohled na problem a zlo považuji jako dobrý skutek pro svou psychiku.(vzdy si to zpětně rozeberou, matice špatného výsledku selhání je různorodá.... jelikož mi ty úlety - čím díl odolam tím vic na dávce poškozuji svou sexualitu a stracim ponětí o tom kdo sem. , musim se omluvit jsem na dojezdu a již v normálním stavu pociťují rozklad osobnosti a uzavírání se do kouta. Je dnes těžké živit rodinu a vychovávat děti - finančně casove, atak když se se naskytne víkend ( na výlet zábavu nebo unik z města prekazi počasí prachy ) s volným časem pro mě. Nemam plán a tak se svezu do sracek ráz dva. Porat plánují nějaký koníček co mě bude těšit a snese vynechy bude bavit. Mimo povinnosti rodiče nemam nic- na sobe šetrim finančně. ,,, ......

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale bylo velmi náročné se Vaším "psaním" bez otázky, dotazu, prokousat. Co je na bíledni, že nejste šťastný. Po tak dlouhodobém a nejspíš intenzivním užívání ani nelze jinak.
Z Vašeho přeskakování z myšlenky na myšlenku, pojmu na pojem, mám za to, že jste v době psaní "dotazu", nebo spíš zprávě, výpovědi o momentální situaci, nebyl úplně v kondici, tedy buď výrazně intoxikován, nebo po delší "šňůře" "na dojezdu" a zmínka o získání "reálného pohledu na svět", užitím marihuany je absurdní.
V každém případě je dobře, že jste nám napsal. Zkuste to znova, po aspoň troše odpočinku a střízlivění. Napište s čím potřebujete pomoci, co pro Vás můžeme udělat.
Nabízím Vám kontakty na odborníky, osobní rozhovor by mohl být nadějným startem ke spokojenějšímu životu.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám obratem pošlu kontakty adiktologické ambulance, kontaktní centra a AT poradny v dosahu, s jejichž pracovníky si můžete bez obav popovídat, probrat, co máte na srdci.
Získáte přijetí, pochopení, podporu a pomoc, včetně důležitých informací, případně Vám doporučí konkrétní kroky, které můžete k větší spokojenosti a úzdravě podniknout.
Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i zcela anonymně.
Jak můžete potřebné kontakty, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Odpočiňte si a ozvěte se, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.