Koule a Sertralin
Mathyas
Dobry den,
Je mozne ze zitra zkusim kouli ktera obsahuje MDMA a Pervitin. Asi 1/2 roku beru kazde rano jednu tabletu Sertralin Actavis (50 mg) a zajima me jestli je tato kombinace necim nebezpecna nebo by se nejak dako zabranit vzniku komplikace. Stacilo by napriklad den nasazeni vyradit davku Sertralinu? Jake by byly nasledky kombinace? Je ceho se bat?
Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
samozřejmě, že je čeho se bát. Pokud máte indikováno užívání antidepresiv, rozhodně bych se užívání jakých koli návykových látek vyhnul.
Samotná kombinace sertralinu a extáze je také nebezpečné, protože se může vyvinout tzv. serotoninový syndrom, což je životu nebezpečná komplikace.
Sertralin se nedoporučuje v žádném případě náhle vysazovat. Být na Vašem místě, dobře bych si promyslel, jestli ke svému štěstí potřebuji extázi užít, za mě riziko vždy převýšuje benefit z užití...
Nikdo Vám nemůže nic nakazovat, ale být Vámi, promyslím si to velmi dobře.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec