Krevní testy
G1r0s4k
Dobrý den, často užívám marihuanu, a teď jsem dostal boreliózu a mononukleózu, a dělali mi spoustu krevních testů, nic o testů na drogy neříkali. Už jednou mi je dělali v nemocnici, a teď znovu, je možné (není mi 18, rodiče nic nepodepsali o drogovým testů) že mi tam něco najdou?
Příští týden jdu ještě na hematologii, nemůžou mi tam najít pozitivní THC?
Předem díky za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Při běžných zdravotních vyšetřeních se testy na drogy nedělají. Za prvé jsou drahé a v neposlední řadě je nikdo bez vědomí a souhlasu testovaného, nebo jeho zákonných zástupců či rozhodnutí soudu, ze zákona provádět nesmí.
Nepíšete nic o tom, za jakých okolností, ani proč Vám v minulosti v nemocnici test na drogy dělali. Můžete k tomu napsat více, abyste mohl dostat relevantnější odpověď? Citlivější informace můžete uvést ve skryté poznámce.
To znamená, že jestli rodiče skutečně nedali k takovému zákroku souhlas, THC vám nenajdou, protože ho nebudou hledat.
Přiedpokládám, že o tom, jak drogy, konopné nevyjímaje, působí na mladý, vyvíjející se organizmus, něco víte.
Přidávám ám pár užitečných odkazů:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
https://koncimshulenim.cz/
Stačí takto? Kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.