Neúčinkující pervitin
mppm
Dobrý den, před pár dny jsem na jedné akci zkoušel pervitin formou šňupání. Byla to moje první zkušenost z tvrdou drogou, do té doby jsem jen rekreačně kouřil marihuanu. Měl jsem už lehce popito a zkusil jsem nejdřív malou zhruba 4cm čáru, protože jsem nevěděl co kombinace alkoholu a p. způsobí. Nějaký účinek jsem začal pociťovat asi po 10 minutách. Lehké zvýšení energie, rychlý tep, sucho v ústech, ale nic co by se dalo označit jako účinky tvrdé drogy, zkrátka něco jako by si člověk dal např. 3 redbully, které začaly účinkovat v jednu chvíli zároveň. Zorničky jsem zvětšené neměl. Trochu se také potlačily účinky alkoholu, jako bych v opilosti najednou lehce vystřízlivěl. Tyto účinky trvaly asi hodinu a poté docela rychle odezněly. V klubu jsem si poté dal další stejně velkou čáru, ale výsledek byl opět stejný. Možná větší chuť tančit, opět kvůli zvýšené energii. Účinky ale opět velmi rychle odezněly. Dokonce mě pak zasáhla únava z alkoholu a doma jsem usnul hned. Je mi jasné že nemohlo jít o pervitin, maximálně o velmi nekvalitní. Měl podobu malinkých průhledných krystalek s lehce růžovým odstínem. Druhý den ráno mi lehce krvácela přepážka. Nevíte jaké látky v tomto mohly být místo metamfetaminu označeny ? Jak moc se tato zkušenost lišila od stavu po užití “neošizeného” pika ?

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
do pouličních látek se přimíchává téměř cokoli, co lze bezproblémově dostat. Nejsem Vám schopen říci co obsahovala zrovna Vaše dávky. Narůžovělý odstín je možný přítomností některých látek z výroby, nicméně kvalitní metamfetamin je bílý.
Na to jak se lišila Vaše zkušenost od "neošizené" látky Vám opravdu nemohu odpovědět - to ani nelze. Působení na jednotlivce je vždy dáno 3 faktory - jednak samotnou látkou, pak Vaším konkrétním rozpoložením/nastavením a také okolnostmi a "místem" kde byla látka užita.
Nicméně za mě - další užívání bych si velmi promyslel, rizika užívání vždy převáží nad benefity...
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec