LSD
Dan
Dobrý den, mám dotaz jaký je rozdíl mezi dávánim LSD v papírku pod jazyk a a pitim vody v které je LSD rozpuštěno nebo přímo jezenim papírku?

Odpověděl: Amrit Sen
Dane, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Žádný zásadní rozdíl by se teoreticky odehrát neměl. Vzhledem k tomu, že LSD je natolik účinná látka a dávky se měří nikoli v miligramech, ale mikrogramech, takže je v praxi téměř nemožné, je přesně "navážit", "zakapávají" se "papírky" velmi ředěným roztokem, který lze po předchozím zvážení rozpouštěné účinné látky podle objemu tekutiny, dávky "dělit".
I tak je (pokud jde skutečně o LSD, které bývá velmi často ředěné dalšími látkami), nebo může být, látka v papírku natolik účinná, že se aplikací pod jazyk ze zmíněných možností aplikace vstřebává přes ústní a trávicí sliznice do krevního oběhu nejrychleji, s minimem ztrát.
Jak jsem psal, v zásadě se však důsledek Vámi zmíněných aplikací LSD, neliší.
Proč se vlastně ptáte? Pokud máte v úmyslu "zkusit" LSD poprvé, měl byste to zvážit, rizik je mnoho. Jestli máte z nejrůznějších důvodů předpoklad k psychickým poruchám, nebo snad nějakou trpíte, měl byste se všem halucinogenům, ale i psychostimulantům a THC, obloukem vyhnout. Mohlo by se Vám stát, že prožijete "horror trip, toxickou psychózu a v krajním případě se načas, nebo nadobro zblázníte s rizikem, že sebe, nebo někoho dalšího ohrozíte na zdraví a životě.
Tedy, měl byste u sebe mít zkušeného střízlivého "sittera", který Vás "tripem", intoxikací až k vystřízlivění bezpečně provede, doprovodí a v případě potřeby Vás "přeladí" do bezpečné polohy, nebo Vám poskytne, či přivolá nezbytnou pomoc.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
https://www.extc.cz/trip--lsd-.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.