Chci se jit lecit
Jess
Dobry den..
Beru drogy nitrozilne uz asi 6 let ..bude mi 20 a jsem rozhodnta ze se stim chci prestat..ale sama to nezvladnu..jsem z jablonce nad nisou..mohla by jste mi dat kontakt na nekoho nebo mi poradit co mam zacit delat..predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
V Libereckém kraji je například tato komunita:
Chrastava, Terapeutická komunita pro drogově závislé v Nové Vsi
Advaita, z. ú.
Terapeutická komunita, pobytový program
Nová Ves 55, Chrastava, 463 31
Google maps ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 485146988
Bc. Pavlína Iblová
http://advaitaliberec.cz/programy/terapeuticka-komunita/
Čekací doby jsou velmi různé, záleží na aktuální kapacitě. Je rozumné se s konkrétním zařízením spojit a informovat se o podmínkách přijetí. Případně se obrátit na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a nechat si se zprostředkováním léčby pomoci. Nebo se například obrátit na K-centrum v Liberci.
Kontaktní centrum
Rumunská 5/a
Liberec
Zde
Telefon: 775 624 246, 482 713 002
Vedoucí projektu: Mgr. Jana A. Koudelková
Email: vedouci.kc@mostknadeji.cz, kc.liberec@mostknadeji.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 12,00, 12,30 - 16,30
http://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-liberec/
Přejeme dostatek sil ke všemu, co budete potřebovat.
Mějte se hezky, MK