Tramal-závislost
Azbi
Dobrý večer,
Dnes jsem po sedmi letech zkusila sama vysadit tramal, který mi předepisoval lékař. Jsem po operaci bederní páteře.
Je mi tedy dost zle. Zkusila jsem si vzít derin v domnění, že mi to trochu pomůže. Nějaká rada prosím? Hezký večer. :)

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
je to poměrně dlouhá doba - 7 let - a pravděpodobně vysadit celou dávku najednou nebude zcela bez obtíží. Doporučil bych Vám snižovat velice pozvolna, domluvit se s Vaším ošetřujícím lékařem na scénáři vysazování a postupně vysadit. V posledních fázích třeba i přechodem na tramadolové kapky, které se lépe snižují.
Derin Vám pravděpodobně mnoho nepomůže od nepříjemných stavů, spíše Vám umožní aspoň trochu usnout, protože nespavost se může při vysazování opioidů jako je tramadol vyskytnout.
Stačí takto? Pokud byste potřebovala, neváhejte napsat další dotaz. Budu držet palce, aby se vysazeí dařilo.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec