řešení léčby
mimosa
Dobrý den,
matka byla v poradně,ale v podstatě s nulovým výsledkem. Nezdá se mi, že není možnost, jak to dál řešit. Má cenu objednat se v Praze? Momentálně je synek doma, v 17 nechodí do školy ani do práce. Matka mu sice údajně peníze nedává, nicméně synek má vedle postele pivo, dlouhé hodiny prospí. Mám vážné podezření,že užívá benzodiazepaniny. Už jsem situaci popisovala v předchozím dotazu. Nějaké řešení přece musí být, psali jste mi, že nechat si ho skákat po hlavě není nutné. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
předem se omlouvám za dlouhé čekání na odpověď, Váš dotaz se mi ztratil, měla jsem ho již za zodpovězený...
Nemyslím si, že by bylo nutné a dobré rezignovat na jakoukoliv akci ze strany matky. Synovi je čerstvě 17, je tedy skoro rok ještě čas do plnoletosti. Navíc nátlak se dá dělat nejen prostřednictvím věku a práva, ale také tím, co mu bude matka trpět. Musí to pro ni být asi těžké, je zřejmě zdatný soupeř. Možná by uvítala větší zapojení jeho otce, tedy Vašeho partnera.
Pokud má někdo z Vás cestu do Prahy, určitě není na škodu získat druhý názor, a tedy se do poradny objednat (http://sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html). Snad Vám to otevře více možností a dá větší pocit, že je možné něco podniknout.
S pozdravem
Jana Žáková