Neznama latka
David3434
Dobrý den uz som pisal...uz rok pervitin neuzivam uzival som 4 a pol mesiaca..stale som sa dojazd zvladol normalne..no posledny mesiqc som uzil latku neviem ci islo o pervitin bola priesvitna az biela krystalicka latka..mala hrozny zapach..kamarat to potom skusil na jazyk a nebolo to horke skor to zralo do jazyka..ja uz som bohuzial mal tu latku v sebe...mohlo ist o pervitin? Ak ano co nebezpecne mohol obsahovat?mohlo sa nieco stat pri vareni? Co mohlo sposobit to ze to bolo zierave...neviem si rady doktor si mysli ze to mam vsetko z uzivania ale ten vecer bol iny rano sa zo mna vyvalil neprijemny zapach nie ako po pervitine neprijemny zvlastny..uz rok mam vyzratu sliznicu citim len malu zmenu...nechalo ma to v takom stave po roku stale citim ze som tym poznaceny akoby organizmus tu latku nezvladol..vzdy po vysadeni to preslo no teraz uz rok stale sa mi vyhadzuju vyrazky na hrudi mi vnizklo nieco jak vred pod kozou..stale som unaveny a slaby citim zmenu skloviny..mal som vysledky mr a mam nalez na mozgu je to male a ze to nie je az take vazne ze je ti len bodka..stale citim ten zapach zo seba a nedomyslam si to v hrdle ma niekedy akoby palilo a vela dalsich problemov doktor ma nechce vypocut akoby to nepripustal no ja sa bojim ze slo o nejaku kyselinu mozno tazke kovy..robia sa mi hlboke vyrazky..citim sa akoby to ovplyvnilo az kosti..denne prezivam ten jeden stav ako to zasiahlo telo neviem sa z toho dostat..akoby sa to drzalo vo mne ale mam poruseny nejaky organ..neviem co robit..zpach si vsimla aj rodina..rano mavam pichanie niekdy ako,popalenie na konci prstov na rukach a na jazyku

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý deň.
Vobec netuším, o akú látku mohlo ísť, či šlo o pervitin, či o nejakú inú chemickú látku, netuším ani, z čoho sa pervitín varí. Isté je, že sa to už nedozvieme. Nie je možné, aby ste bol rok otrávený po jednorázovom užití niečoho. Telo má veľkú regeneračnú schopnosť. Vaše príznaky sú tak roznorodé, že príliš o otrave nesvedčia. Čo ale vnímam je, že máte velký strach o svoje zdravie, úzkosti a psychicky sa cítite zle, či dokonca čím ďalej, tým horšie. Je vysoko pravdepodobné, že za Vašimi telesnými problémami sa skrýva psychika a nie neznáma chemická látka. Svedčí o tom aj to, že už ste bol určite niekoľkokrát vyšetrený a nič konkrétne, čo by vysvetlovalo Vaše problémy, sa nenašlo. Doporučila by som Vám intenzívnu psychoterapiu, aby sa zmiernili Vaše obavy. Aby ste nežil stále v strachu o svoje zdravie, naučil sa pracovať s úzkosťou, aby ste zistil, odkiaľ Vaša úzkosť pochádza a aby sa Vám zlepšila kvalita života. Bolo by dobré začať čo najskor, aby sa Vaše problémy nezafixovali, lebo potom je liečba zložitá a zdĺhavá.
S pozdravom,
VP