Pomoc
Dia
Dobrý vecer. Fetovala som veľmi veľa za posledné 3 dní a to že na jazyku sa mi objavia také pľuzgiere to chápem to sa mi stáva ale teraz sa mi niečo vytvorilo. Hrozbe to boli. Čo to je prosím vás. Vyzerá to ako keby som si jazyk držala v zuboch. Ako keď si predstavíte umelú hmotu a zahryznete do nej. Je to po krajoch jazyka. Prosím pomoc alebo aspoň niečo o Tom

Odpověděl: Amrit Sen
Dio, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Odpusťte, ale popis, že "se Vám na jazyku něco vytvořilo, co vypadá, jako byste držela jazyk v zubech", nestačí k tomu, abychom se mohli pokusit určit, co Vám vlastně je. To může pouze lékař, po prohlídce a vyšetření. Nepíšete ani, jakou drogu jste užívala, nebo užíváte, předpokládám, že pervitin.
Doporučuji Vám tedy k lékaři zajít a mají li být diagnóza i terapie správé a účinné, měl by vědět o všech okolnostech, které by mohly se vznikem defektu souviset.
Dostala jste, a píšete, že nikoli poprvé, jasnou zprávu ud Vašeho organizmu, že drogy pro Vás nejsou to pravé. Nebudete li ji respektovat, čekejte závažnější, zdravotní i další potíže.
Pokud nedokážete drogám odolat, zkuste je alespoň na co nejdelší čas ze života vypustit a dát tak šanci Vašemu tělu i psychice se zregenerovat a pokud ještě nejste závislá, snížíte tak riziko vzniku závislosti.
Doporučuji Vám, kromě návštěvy lékaře, máte li být co nejdříve v kondici, poctivě si odpočinout, zdravě a vydatně se najíst, doplnit tekutiny vodou, džusy, nealkoholickými nápoji, osprchovat, vyspat se.
Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Pokud Vás ani tato zkušenost od užívání drog neodradí, přemýšlejte nad svou závislostí a začněte ji řešit. Mám na mysli kontaktovat odbornou podporu a pomoc:
Kontakty na zařízení a služby na Slovensku, odbornou podporu a pomoc, také na svépomocná společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, najdete zde:
Léčba závislostí Slovensko, Drogový informačný portál
http://www.azet.sk/katalog/centra-liecby-drogovych-zavislosti/
http://www.infodrogy.sk/
Anonymní narkomani SK:
http://www.anonymninarkomani.sk/
Přeji Vám vše dobré, ať je brzy lépe,
Amrit Sen.