dope
kočka 3
Dobrý den, děkuj za vyčerpávající odpovědi. Cením si Vaší práce. ...přehled je super, řekl bych, že stejné informace jsem si hodledal, ještě než jsem dotaz položil. Zajímal by mě ale ten mefedron kterém nemůžu nic dohledat...ale předpokládám, že jako většina stimulantů bude do 5 dní v těle nedetekovatelný....jinak v práci budu sedět za počítačem...nebudu nikoho ohrožovat, tak nechápu, proč po mě chtějí tu krev.....a ještě dotaz který jste mi nezodpověděl...půjde ta moč teda poznat, že není ranní ? dlé mého názoru ne, ale nejsem si jistý ...Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Kočko, opět Vás zdravím,
poděkování si vážíme. Ohledně Mefedronu předpokládáte správně.
Pro vyjasnění a k naší další případné komunikaci:
Posláním naší poradny, je především pomoc lidem v úzkých, trápení a nouzi, v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek, často jde o život. Tedy jak samotným uživatelům, tak jejich blízkým i nejširší veřejnosti.
Nečekejte tedy od nás, že budeme radit, jak někoho podvést, nebo oblafnout.
Rozumíme si?
S dotazy tohoto druhu se máte možnost obrátit na stránky a diskuzní fóra drogových nadšenců a experimentátorů, je jich na síti habaděj.
Podílení se na podvodech, schvalování, návody a vše související, tedy od nás, ani dalších odborníků nechtějte.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit