Míchání drog.
Tomi Noo
Dobrý den, co se stane, když smíchám LSD (celý papírek), dám si kokain a do toho Mdma?
LSD jsem ještě nikdy neměl.
Ale kokain i mdma ano. A vždycky jsem je míchal a bylo to úžasné.
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Tomi, zdravím Vás, díky za důvěru,
dobře, že píšete. Halucinogen s žádnými dalšími drogami, včetně alkoholu, nemíchejte nikdy, natož s psychostimulanty.
Riskoval byste toxickou psychózu, která by mohla zle dopadnout. Mohlo by se stát, že způsobíte nevratné škody, nebo ublížíte sobě, nebo někomu dalšímu. V krajním případě že ohrozíte sebe, nebo někoho dalšího na zdraví a životě.
Dalším rizikem, kromě "horror tripu" je, že byste se mohl na dlouhou dobu, případně nadobro zbláznit.
Píšete, že máte "úžasné" zážitky z míchání drog, zkuste však věřit, že jste měl štěstí a že může stačit jeden negativní (nechce se mi psát příšerný), aby Vám, nebo někomu jinému obrátil nadobro tragicky život naruby.
Pokud se chystáte užít LSD poprvé, doporučuji Vám přizvat si střízlivého zkušenějšího "sittera", který Vás "tripem" provede a ohlídá, abyste jím prošel bezpečně a bez nepříjemných eskapád.
K tématu:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/halucinogeny-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
https://www.extc.cz/trip--lsd-.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogmem.cz/sub/memy/drogove-mixy/
https://www.vice.com/cs/article/8q9pab/co-se-stane-s-vasim-telem-kdyz-budete-kombinovat-ruzne-druhy-drog
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.