MDMA
009
Zdravím, v létě jsem prodělala něco jako epileptický záchvat ( proběhlo to po párty kdy jsem moc nespala a jen pila alkohol) Byla jsem na EEG vyšetření ale nic vážného zjištěno nebylo jen že mám nízký krevní tlak. Na jednom koncertů si chceme dát s kamarádkou MDMA myslíte že to pro mě má nějaké riziko ?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Dobře, že píšete. Rozhodně Vám doporučuji netahat čerta za ocas. Pokud jste někdy prodělala epileptický záchvat, bude vždy existovat riziko, že se jej dostanete. Doporučuji Vám tedy se užití MDMA, ale i dalším drogám vyhnout.
Rizikem tedy je, že může jít jak bezprostředně o život, s výhledem, že Vaše dispozice "rozjitříte" a epileptické záchvaty se mohou stát nevyzpytatelnou, nedílnou součástí Vašeho života i v případě, že byste se následně nadobro drogám vyhýbala.
Organismus Vám vyslal jasný signál, že k němu máte být vlídná a pečovat o něj. Netrapte ho proto tak radikálním ohrožujícím zásahem, jako je užití drogy.
K tématu:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
https://www.extc.cz/epilepsie.html
https://www.psychiatriepropraxi.cz/pdfs/psy/2003/06/05.pdf
https://www.homolka.cz/nase-oddeleni/11635-specializovana-centra/11635-centrum-pro-epilepsii/11856-pro-pacienty/11858-o-epilepsii/
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/3316/souvislost-epileptickych-zachvatu-a-uzivani-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/36283/vylecena-epilepsie-a-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/4144/epilepsie.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.