co dělat
Sam
dobrý den
před měsícem jsem začal chodit se slečnou do které jsem se hluboce zamiloval. Asi po 14-ti dnech mi řekla, že mi nechce lhát a že už delší dobu bere pervitin a že se ho nemíní vzdát. Omezit ano, ale vzdát ne. Pro mne je to hranice přes kterou nemůžu jít ikdyž ji hluboce miluji. Promluvili jsme si o tom a druhý den přišla za mnou, že přestane, že jí za to stojím. Mluvili jsme o terapii atd.
Přiznám se, že vůbec nevím co dělat a zda jsem ji schopen věřit, že tomu tak bude. Prosím porďte mi co dělat, nechci jí odepsat, ale taky ne ustoupit.
děkuji s úctou
Sam

Odpověděl: Markéta Kordová
Same, dobrý večer.
Neuvádíte, odkud jste. Naše organizace má několik zařízení v Praze. Bylo by pro Vás možné navštívit naší Poradnu pro rodiče a partnery? Info a kontakt viz odkaz.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
V osobním kontaktu by bylo více prostoru probrat vše co je třeba, doplnil byste si informace, poradil se jak s partnerkou vhodně komunikovat, jak ji motivovat, lépe by se pak plánoval další vhodný postup.
V případě, že žijete úplně někde jinde, tak napište prosím znovu, pokusíme se Vás nasměrovat jinam.
Prozatím můžete prostudovat základní informace pro blízké, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se po přečtení informací budete potřebovat na něco doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky, MK