PIKO, nemoci ?
Adolf Hitler 88
Dobrý den, jaké rizika hrozí po napití se po clověku co užívá pervitin jehlou ? nemyslim si ze si nehlida aby pouzivala jen svou, ale je to furt fetacka a zlovek musí byt ostrazity...hrozí nějaké zloutenky, nebo tak ? je to nebezpecne ? dekuj za objasneni

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Riziko, že se nakazíte žloutenkou napitím z láhve, ze které někdo pil, je minimální. Platí pouze pro žloutenku typu A, tedy takzvané "žloutenky špinavých rukou", která ale není pro uživatele drog typická. Ti daleko častěji onemocní žloutenkou typu C, která se šíří především krví. I se žloutenkou typu B je to poněkud složitější, ta se kromě krve snadno přenáší i pohlavním stykem. Před nákazou žloutenkami A a B se dá spolehlivě chránit vakcínou, kterou si můžete vyjednat se svým praktickým lékařem a jsou relativně levné. Na žloutenku typu C zatím vakcína neexistuje, ale stejně, jako žloutenky A i B, se dá, při dodržování všech pokynů lékaře a řádném užívání léků, pokud je léčba zahájena včas, spolehlivě vyléčit.
O drogách a nemocech, včetně žloutenek:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
Osobní upozornění pro Vás. Jestli se ještě někdy přihlásíte pod tímto příšerným, nebo podobným nickem, který o ledasčem v souvislosti s Vámi, včetně Vašeho "rozhledu" vypovídá, nebudeme na dotazy reagovat.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.