Alkohol
Aa77
Dobrý den, začínám pokud už teda dlouhodobě nemám, mít problém s pitím alk. Už to začíná ohrožovat i důležité věci, jako vztah, práce atd. Objednal jsem se k psych na 5.11. pondělí. Velký problém někoho sehnat. Potřebuji někoho na chat alespoň, než pondělí přijde.
Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
díky za zprávu. Vypadá to, že se pouštíte do boje s alkohlem. Gratuluju!
Píšete, že potřebujete do pondělka aspoň někoho na chatu. Tak snad vás potěším telefonním číslem:
LINKA PRO ODVYKÁNÍ ALKOHOLU
800 35 00 00
po - pá
provoz 10-18 hodin
Omezená provozní doba, ale snad v nejhorších chvílích pomůže. Případně se rovnou poptejte, na koho by se dalo obrátit i mimo provozní dobu.
Pokud jde o chaty, podařilo se mi najít  fórum na stránkách www.alkoholik.cz, ale nezdá se, že by šlo vysloveně o rychlý chat (odpovědi i po delší době), píší si tam lidé v podobné situaci, jako jste vy, zkuste se podívat, třeba něco najdete.
Zde nabízí až 90 minutový chat s pracovníkem Pražské linky důvěry. Provoz je ovšem také časově omezený.
A nenapadlo vás zajít na setkání anonymních alkoholiků? Více informací zde.
Držte se, a kdyby to náhodou nevycházelo, nevzdávejte to!
Zdraví,
Gabriela Minařík.