pernik
rencaaa
Beru asi skoro 2roky pernik (uz ponekolikate..)kdyz prestanu,tak prejdu hned na neco jinyho,doted to byly opiaty,heroin a metadon.uz nechci brat pernik a uz vubec ne ,nahradit ho zase opiatama.mam strach co pak...bez niceho...beru cca 23 let stridave pernik opiaty ted i prasky travu ....lecebny moc nepomohli byla jsem asi petkrat.dekuju za,odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bojím se, že na Váš dotaz Vám těžko něco zázračného odpovím. Jestli berete takhle dlouho a byla jste už 5x v léčbě, těžko vymyslíme něco v pár větách po internetu. V podobných případech bývá nejlepší volbou dlouhodobá komunitní léčba, cca rok a hlavně potom kvalitní doléčování, aby se předešlo návratu k drogám. V úspěchu ale hraje roli spousta věcí a na to je tato poradna opravdu příliš stručná. Jestli máte tak dlouhou zkušenost, jistě znáte už i služby, které jsou u Vás k dispozici a oni znají Vás. tedy nejlépe Káčko nebo terén. Zkuste plán udělat pokud možno s nimi.
Přeji hodně sil!