Chuť? 2
Nela
Dobrý den strašně moc díky za odpověď. Ale ptal jste se mě taky na pár věcí tak ještě píšu druhý dopis. Abych se přiznala z 5 ti mých léčbě byla úspěšná jen jedna a jedna 6tydenni další už nemusíme ani počítat. Každopádně jsem se chtěla přiznat že má léčba byla ukončena koncem března odjela jsem do jiného města než pocházím a to docela daleko našla si práci i přítele, zvládám to bez psychologa i dolecovaku přiznám se že jsem psala jen dopis do psych.nemocnice kde jsem léčbu dodělal a vám... Zatím nemám ani potřebu nějak vyhledávat pomoc když mi pomáhá přítel a hlavně i vztahy s mojí rodinou jsou jiné tak se to lepší a mám dost práce coz jsem dřív neměla jsem jiný člověk a IKdyž je to TEPRVE půl roku co jsem se drog zbavila,zatím do konce roku to ještě vydržím já s mojí hlavou. Na Anonymni narkomany bych zašla bohužel ve Žďáru nad Sázavou nic není. A ještě jsem vám chtěla napsat a objasnit to co jsem se teoreticky na léčbě naučila v praxi teprve zkouším. Mám v sobě spíš vybudovaný odpor když vidím lidi co si dali zrovna "víc".. Děkuji vám za Vaši odpověď zájem atd... Děláte super věc diky

Odpověděl: Amrit Sen
Nelo, zdravím Vás,
díky za upřesnění. Jak jsem psal, pokud se nebudete aktivně intenzivně a dlohodobě doléčovat, bude vaše abstinence plavat na vodě. Zkuste věřit, že přítel Vás možná může podpořit, ale "zachránit" Vás nemůže, byť by byl ze zlata. To můžete jen Vy sama, s podporou odborníků, nebo závislých, kteří jsou v abstinenci zkušenější a "ostřílenější".
Je fajn, že jste napsala, ale z dotazu, zprávy, vnímám, že jsou pro Vás důležitější důvody, proč to nejde, než co máte pro sebe udělat. Tedy opakovaný životní scénář, který Vám mnoho dobrého nepřinesl, naopak. Není nad čím uvažovat. Jestli máte mít šanci vybudovat si spokojený život, kontaktujte odbornou pomoc a zapojte se, pokračujte, nebo nově restartujte proces do úzdravy.
Přeji hodně štěstí,
Amrit Sen.