Inhalacia krystalickeho metamfetaminu
YABA
Chcem sa spytat ake rizika ma Inhalacia krystalickeho metamfetaminu
S osobneho hladiska si myslim ze je to bespecny sposob ako dostat do tela konkretnu drogu a ovela menej agresivne ako snupanim alebo vpichom.
Stretol som sa iba s jednim problemom.
Po inhalacii a dlchsom zadrzani v plucach sa po par opakovaniach dostavila bolest pluc nie vzdy to tak je samozrejme pripisujem to tomu ze meth. v plucach znova skristalizoval a a poskodil pluca ale je to len moj nazor chcem sa spytat ci je to mozne.
A ak ano aky sposob by bol najviac setrny a pritom ekonomicky
(Rychla inhalacia a aj vydichnutie) ?
Za odpoved dakujem :)

Odpověděl: Amrit Sen
Yabo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Každá jedna aplikace drogy může být a je hrou o život.
Souhlasím s Vámi, že aplikace injekční je z rozšířených aplikací, z mnoha důvodů, tou nejrizikovější.
To však zdaleka neznamená, že ty ostatní jsou bezpečné.
Aplikace drogy je vždy agresivním napadením celého organizmu, těla i psychiky a zatěžují jeho části z různých stran, některý orgán více, jiný méně, ale například imunitní systém, játra, mozek a další, dostávají "na frak" vždy, a to velmi výrazně.
Že by Vám pervitin, nebo chcete li metamfetamin, krystalizoval po inhalaci v plicích, ale možné není. Prostředí plic je, obrazně řečeno, vlhké, takže vysoce rozpustný pervitin nemá jak přecházet do pevného skupenství.
Otázkou zůstává, nakolik "čistý" pervitin ve skutečnosti je. Víme, že "čistý" není prakticky nikdy, ať už je "obohacen" o zbytky chemikálií, či fyzikálními nečistotami z výroby, nebo látkami kterými výrobci, nejčastěji však distributory drog, z důvodu vyšších zisků pervitin ředí. Často jde o velice nebezpečné příměsi.
Zmýlit Vás může i velmi autenticky vyhlížející krystalická látka. Nedělejte si iluze, distributoři drog dokáží být v tomto ohledu velmi vynalézaví a neuvěřitelně kreativní. Prostým jazykem, neštítí se ničeho.
Takto na dálku, nezlobte se, ač mohu mít spoustu fantazií, nedokážu určit, z čeho konkrétně Vaše potíže pramení, co je však jisté, že Vám organizmus vysílá zprávu, že pro Vás drogy nejsou to pravé. Zkuste mu důvěřovat a pozorněněji naslouchat.
Pokud tuto zprávu nebudete respektovat, čekejte problémy závažnější, nejen zdravotní.
Informace, nejen k typům aplikací drog:
BPTX_2014_1_11110_B01638_347826_0_178865
K tématu psychostimulačních drog:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Další odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.