Marihuana
Anonym
Dobrý deň, dnes ste mi odpovedali na môj problém Gabriela Minarik chcela som sa vás teda ešte opýtať že či mám teda vyhľadať nejakú tú odbornú pomoc alebo ma to prejde samo keď na to nebudem mysiet? Lebo písali teba tam obydvoch a teraz neviem že ktoré

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
podle toho, co jste v dotazu popsala, jsem to pochopila tak, že právě to "nemyšlení" vám moc nejde. Ono je to často těžké - znáte to "nemysli na růžového slona, nemysli na růžového slona" ... a na co všichni myslí? Na "růžového slona".
V podobných situacích se těžko rozlišuje, co je následek toho, že jste možná v tuhle chvíli vystrašená, úzkostná a myšlenky se vám vrací právě proto; od toho, že se myšlenky a nepříjemné emoce vrací samovolně.
Na vašem místě bych se tedy v prvé řadě objednala k odborníkovi. A než se k němu dostanete, můžete zkusit to "nemyšlení". Uvidíte jak to půjde. A kdyby to fungovalo, není nic jednoduššího, než objednání zrušit.
Stačí takto? Už jste zjišťovala, kam byste se mohla obrátit?
Kdyby bylo cokoli potřeba, klidně napište znovu, budu ráda i za zprávu, jak se situace vyvíjí.
Zdraví,
Gabriela Minařík.