Pervitin
David3434
Dobrý den od 14 rokov som uzival marihuananu v 16 lysohlavky kazdy rok par krat..v 17 som rok uzival pervitin prestal som neskor obcas extaza cca 4 do roka marihuana a alkohol skoro stale po cca 5 rokoch som zacal znova 4 a pol mesiaca som uzival pervitin niekto mi to zamenil za nieco toxicke dusicnan sodny alebo nejaku chemicku latku..uz rok som cisty iba som si obcas vypil..no po poziti tej latky uz rok som bledy slaby unaveny..pali ma v hrdle iba na tej jednej strane do ktorej som snupal tu latku..vtedy ked to pali casto citim aj tlak pri srdci..mam problemy s erekciou vlastne nic necitim..pri srdci mam vred cudnu vyrazku uz cca rok..strasne suchu pokozku..mal som psychologicke aj psychiatricke vysetrenia potrvdili mi depresiu vysetrenie mozgu mr zaver nalez nespecifickej ojedinelej punktiformnej hyperintenzity dif.dg vaskulopatia..psychiatri aj obvodny lekar mi povedali ze sa moc pozorujem no ja stale spim necitim sa dobre som presvedceny ze to bola nejaka otrava toxickou latkou..uz neviem ake vysetrenie skusit co tym doktorom povedat..nikdy pred tym ziadna latka taky dopad nemala..mohlo mi to narusit nejake organy,metabolizmus alebo nervovu sustavu? Neviem co robit stale sa citim zle neviem ako im vysvetlit zd si to nedomyslam..citim sa ako mrtvy..uz neviem co mam robit ake vysetrenie skusit obvodny lekar ma posiela iba k psychologom a k psychiatrom..no moje telo je v hroznom stave od tej latky urcite to bola otrava nieco chemicke telo sa vobec neupravilo ako pred tym..co mi to mohlo sposbit? Viete mi poradit nejake vysetrenie?

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Mám pocit, že už jste absolvoval hodně vyšetření, kde se nic mimořádného neprokázalo. Tělo má regenerační schopnost, i kdyby šlo o otravu, tělo by se s tím po roce už dávno popralo a určitě by nepřetrvávaly takového příznaky. Vaše příznaky jsou velice různorodé, proto je i podezření na psychický původ. Pokud Vám byla diagnostikována deprese, tak je nutné ji léčit. Pokud se zaléčí deprese, tak i Vaše obavy i tělesné potíže se zmírní, případně odezní. Co se týče strachu o zdraví, je nutná psychoterapie, jenom lékama neodezní. Můžete klidně zvážit hospitalizaci na psychiatrii, kde Vás lékaři vyšetří jak psychiatricky, tak tělesně a podle Vašeho zdravotního stavu můžou indikovat tělesné vyšetření, které uznají za vhodné. Já Vám bohužel takhle uplně přes internet poradit nemůžu.
S pozdravem,
VP