Marihuana a léčba zánětu močových cest
Kvitek
Dobrý den , měla jsem zdravotní potíže a na vyšetření z krve a moči zjistila paní doktorka velky obsah bílých krvinek , hlen, a ještě další 2 složky špatné .
Četla jsem že se THC váže na bíle krvinky.
Bude dělat ještě další vyšetření časem, opět z moči ale důkladnější přičemž mám 2 skumavky na vzorek a jedna je prý extrémně sterilní takže nesmím dovnitř ani sáhnout a ničeho se to nemá dotknout ( tak se domnívám že to bude nějaky větší rozbor ) Je možné poznat THC tam a nebo by musela dělat přímo speciální test na to nějaký zvlášt? Jestli je test na drogy jen zvlášť a je určeny pouze na to, nebo jak to vlastně je.

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Zvýšené leukocyty v moči jsou typické pro záněty močových cest. K určení původce infekce se musí dělat kultivace z moče. Kultivace se nabírá do sterilní zkumavky a je důležité, aby nepřišla do kontaktu s ničím, z čeho by se dovnitř mohli dostat bakterie (například ruce). Kultivace se dělá na běžné patogeny a pak i na méně běžné, pravděpodobně proto máte dvě zkumavky. Test na drogy se taky běžně dělá z moče, ale Vám to nikdo dělat nebude, není důvod, protože se pátrá po původci infekce, nejde o kontrolu abstinence.
S pozdravem,
VP