fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Rivotril

David

Dobry den mam otazku dlouhodobe uzivam rivoril kapky + magnosolv sacek , denne cca 10-20 kapek posledni dobou se zhorsily moje problemy psychicke i fyzicke , zhorsilo se mi dychani pres noc se dusim casto omdlevam nekdy i stav bezvedomi , prohloubily se mi stavy uskosti a deprese , spatne se mi chodi , dle lekaru jsem zdravy nic mi neni , nevim co dal , sem zoufaly co mam delat. s pozdravem David

Odpověděl: Veronika Pavlíková

 Dobrý den.

 

U Vašich potíží je v první řadě důležité vyloučit tělesnou příčinu. Píšete, že jste byl vyšetřený a nic se nenašlo. Pokud to tak je, tak byste se měl obrátit na psychiatra a taky na psychologa. Psychiatr by Vám předepsal léky, po kterých byste měl víc energie a i tělesně by se Vám ulevilo. Úzkost a deprese se často schovávají za různými tělesnými potížemi, pak mluvíme o somatoformních poruchách. Určitě by Vám předepsal antidepresiva. Rivotril sám o sobě nic nevyřeší. Pak je nutná psychoterapie - zjistit příčinu Vašich potíží, naučit se pracovat s úzkostí, více se spoznat a společně zapracovat na změně.

 

S pozdravem,

VP

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko