Rivotril
David
Dobry den mam otazku dlouhodobe uzivam rivoril kapky + magnosolv sacek , denne cca 10-20 kapek posledni dobou se zhorsily moje problemy psychicke i fyzicke , zhorsilo se mi dychani pres noc se dusim casto omdlevam nekdy i stav bezvedomi , prohloubily se mi stavy uskosti a deprese , spatne se mi chodi , dle lekaru jsem zdravy nic mi neni , nevim co dal , sem zoufaly co mam delat. s pozdravem David

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
U Vašich potíží je v první řadě důležité vyloučit tělesnou příčinu. Píšete, že jste byl vyšetřený a nic se nenašlo. Pokud to tak je, tak byste se měl obrátit na psychiatra a taky na psychologa. Psychiatr by Vám předepsal léky, po kterých byste měl víc energie a i tělesně by se Vám ulevilo. Úzkost a deprese se často schovávají za různými tělesnými potížemi, pak mluvíme o somatoformních poruchách. Určitě by Vám předepsal antidepresiva. Rivotril sám o sobě nic nevyřeší. Pak je nutná psychoterapie - zjistit příčinu Vašich potíží, naučit se pracovat s úzkostí, více se spoznat a společně zapracovat na změně.
S pozdravem,
VP