Taky nevim pardon
Nechci pardon
Ahoj. Co mam delat kdyz nevim co mam delat a jsem s toho hotovej? Kam mam jit kdyz nevim kam jit a rad bych nekam sel. Co mam delat kfyz uz nemuzu a nemuzu si dovolit drahej hotel. Co mam delat kdyz mam hlad? Prijel sem do prahy nevim jak to tady hold chodi. Nahlavaku mi nekdo cornul batoh telefon mam spon v kapse ale doklady spacak a veci sou vprdeli. Ja som vprdeli.kam m jit?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Předpokládám, že když píšete na naši poradnu, budete nejspíš uživatel drog, pokud ne, bude lepší, abyste se obracel na jiné stránky a servery. Chápu, že se můžete cítit zoufale, ale pokud půjdete na některou z adres a využijete jejich služby, zkuste poděkovat aspoň tam....
Máte tedy možnost využít některou/é službu/y pražských pomáhajících organizací, například:
NADĚJE - nízkoprahová centra:
V našich dvou denních centrech získají lidé bez domova sociální a psychologické poradenství, možnost se osprchovat, převléknout či se najíst. Vše je zdarma.
U BULHARA 46, PRAHA 2
(pod Severojižní magistrálou, u Hlavního nádraží - mapa, streetview)
Pro osoby od 18 let
Otevřeno: PO-NE 8.30-19.30
+420 775 868 860
ubulhara.praha@nadeje.cz
BOLZANOVA 7, PRAHA 1
Pro osoby od 18 do 26 let
Otevřeno: PO-PÁ 8.30-16.00
+420 222 243 434, 775 868 841
bolzanova.praha@nadeje.cz
ARMÁDA SPÁSY:
Centrum sociálních služeb Bohuslava Bureše
Tusarova 1271/60
170 00 Praha 7
Telefon: +420 773 770 312
E-mail: info_cssbb@armadaspasy.cz
Web: https://armadaspasy.cz/
Centrum sociálních služeb Lidická
a Komunitní centrum Praha 5
Lidická 18a
150 00 Praha 5
Telefony: +420 777 497 200
+420 773 770 224
E-maily: michaela_skopova@czh.salvationarmy.org
kc_lidicka@czh.salvationarmy.org
Web:     https://armadaspasy.cz/
Komunitní centrum Praha 3
Biskupcova 36
130 00 Praha 3
Telefon: +420 773 770 222
E-mail: kc_biskupcova_praha@armadaspasy.cz
Web: https://armadaspasy.cz/
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
Telefon:  +420 283 872 186
Mobil:     +420 605 240 501
E-mail:    kacko@sananim.cz
Kontaktní centrum STAGE 5
Mahenova 4
150 00 Praha 5
Telefon: +420 257 217 871
Mobil:    +420 605 319 926
E-mail: stage5@progressive-os.cz
Facebook: facebook.com/kcstage5
Web: http://www.progressive-os.cz/stage-5/
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrnější,
Amrit Sen.