Extaze
Mn6
Pisu ohledne dotazu extaze. Jsem z Jihomoravskeho kraje. Tudiz bude nejlepsi Brno. Potrebuju ale nekoho s kym to muzu resit mimo rodice jestli to vubec jde. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste se ještě ozvala. Můžete se obrátit na kolegy v Brně, zde kontakt:
Kontaktní centrum, Podané ruce
Vídeňská 3
Brno
Telefon: +420 543 249 343
GSM: +420 775 889 919 (objednání na individuální konzultace)
E-mail: kcentrum.br@podaneruce.cz
Vedoucí: Bc. Alexandra Rendásová, tel: 608 371 262, email: rendasova@podaneruce.cz
http://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-v-brne/#1528790977632-f2e49a52-78fa
Kontaktní centra patří mezi tvz. nízkoprahové služby, to znamená, že se nemusíte předem objednávat a přijít kdykoliv během provozní doby. Pokud se objednáte, je to samozřejmě výhodnější, když o Vás kolegové budou vědět, budou mít pro Vás dostatek času a nebudete muset čekat. Stejně tak se nemusíte prokazovat průkazem totožnosti ani pojištěnce, můžete tedy poradenských služeb využít zcela anonymně nebo pod přezdívkou. Veškeré služby jsou bezplatné.
Je to pro Vás přijatelné?
Klidně ještě napište.
S pozdravem, MK