Zavislost na marihuane
Helena
Dobrý den  , mám syna 22let .. O tom , že si občas zahuli jsem věděla.. Před měsícem se přistěhoval zpátky domů / vzhledem k finanční situaci / .. Bohužel nezvládá nejen finance , ale má problémy se vstavanim + dluhy .. ..Nema respekt , travu kouri denně i přede mnou , ale protože netusim , jaka je hranice .. můžu jen dodat ,že vykouri denně asi tři celé cigarety s marihuanou .. V noci nespi , chodi pořád kouřit/nevím , jestli cigarety nebo travu/ Tvrdi , jak je to OK ..Ale neni
.. Je od 1,5 roku diabetik 1.stupně .na což kašle .. Samozřejmě se o něj bojim nejen zdravotne , ale i existenčne ..Děkuji za radu .

Odpověděl: Zdeněk Jankovský
Heleno, zdravím Vás.
Omlouváme se za opožděnou reakci.
Váš dotaz byl sice o víkendu zodpovězený, ale díky technickým problémům (které teď řešíme) se odpověď u dotazu nezobrazila, stejně tak další úpravy, jako umazání příjmení, za což se velice omlouváme. Doufáme, že bude již vše v pořádku.
Chápu Vaše obavy o syna a snahu to začít nějak řešit. V předchozí odpovědi jsem Vám nabízela, pokud je pro Vás Praha v dosahu, návštěvu naší Poradny pro rodiče, kde byste mohla v osobním kontaktu více a podrobněji probrat vše co je aktuálně třeba. Netuším, ale kde žijete, tak nevím, zda Vám kontakt k něčemu bude. Pokud jste odjinud, napište prosím znovu a upřesněte prosím, jaká města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se vás co nejvhodněji nasměrovat jinam.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba:
Po :  9:00 - 19:00
Út - Čt : 9:00 - 17:00
Pá :  9:00 - 15:00
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Dále přikládám základní informace pro rodiče: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se hezky, Markéta Kordová