Dcera
Leny
Dobrý den mám dotaz. Dcera delší dobu užívá pervitin (8 let) nyní měla hrozně halucinace byla nepricetna manžel volal záchranku po vyšetření ji odvezla do bohnic . Když jsme tam druhý den přijely tak nám řekly že zakázala cokoliv sdělovat rodině. Takže vůbec nic nevíme. Co mám dělat? Vyřizují nás někdo nebo jaký bude postup. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Leny, dobrý den.
Psychiatrická nemocnice Bohnice se drží stejnými postupy jako jakákoliv jiná nemocnice, to znamená, že pokud pacient nedá souhlas s poskytováním informací konkrétním osobám, tak informace nikomu s ohledem na mlčenlivost, lékařské tajemství a etický kodex nedají.
Chápu, že je to nepříjemné.
Neumím odhadnout, jaký bude postup. Bude záležet na tom, jak se stav Vaší dcery bude vyvíjet, dle toho lékaři navrhnou další postup. Pokud její stav byl akutní, předpokládám, že bude hospitalizována nejméně po dobu, nežli akutní stav neodezní. Pak bude záležet na ní, zda bude v léčebném procesu pokračovat či nikoliv. Také záleží, zda dá souhlas s poskytováním informací.
Nevím, zda jste byli přímo na pavilonu, kde leží, zda byl čas návštěvních hodin? Nebo zda ani nevíte na kterém pavilonu je a zkoušeli jste informaci získat na příjmu?
Klidně napište více, můžete využít i skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu.
Mějte se zatím hezky, MK