Vzory pro deti
TenCoSiZazilSvy
Prijde vam v poradku, kam se ubira napr. cesky rap? Drogy, prachy, devky, hustle a to ma zarucit radoby stesti... Ano, vzdy to o tom trochu bylo ale tak nejak skryte, pro urcitou komunitu lidi, dnes nekteri raperi, v podstate vetsina naprosto otevrene rapuji o tom ze jsou dealeri, jak sellili na rohu, jak si davaji a je to super, jak je to cool... I presto ze vedi, a vseobecne se vi, ze na youtube to muze videt kazdy maly dite a casto deti tvori nejvetsi fans zakladnu temto lidem. Jak je to mozny, proc se s tim nic nedela, nevite?

Odpověděl: Amrit Sen
VyCoSiZazilSvy, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše rozhořčení. Snad se nebudete zlobit, ale naším posláním, ani náplní práce, není hodnotit stav naší kultury, na kterou může mít každý z nás vlastní názor.
Určitě jsme pro svobodu ducha, tedy i kultury a umění, je na každém, jak si vybere, čemu dá přednost.
Naším posláním je především pomoc lidem v nouzi, těm, kteří trpí v jakékoli souvislosti s drogami, jejich užíváním, nebo závislostí. Stejně tak jejich blízkým i nejširší veřejnosti. Informovat a snižovat rizika, pomáhat a podporovat na cestě k léčbě, předávat kontakty, sdílet příběhy a podávat pomocnou ruku těm, kteří o to stojí, stejně i těm, kteří se ještě nerozhodli.
Odmítáme bezhlavě direktivní přístupy v jakékoli oblasti života, v rámci rozumných bariér, reflektujících reálný život. Také sdílíme názor, že každá pozitivní změna začíná u sebe samého. Osvědčená metoda je zamést před vlastním prahem. Kdo nedokáže pomoci sobě, těžko může pomáhat někomu dalšímu, natož po něm chtít, aby se změnil.
Doufám, že chápete a že jste se neurazil. Jsme tu pro Vás, pokud můžeme pomoci s konkrétnějším problémem, týkajícím se užívání návykových látek, kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.