Recidíva
Rex
Dobry deň .Prosim o info kde bych jse moh lečit ustavně v okoli ústí- severni Čechy na 7 mi letou zavislost od pervitínu a gamblerstva.je mi 21.Prohraju každou výplatu a recidivuji každý druhý mesiac.Prosim jaky je postup.Potrebuju vypsat Pn.muze to i psychiatr?Uvedte mi zařizeni,musim jse jit okamzite lečit ústavne,ambulantne nepomohlo.Moooc Vám dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud ambulantní program nebyl účinný a Vy máte chuť podstoupit léčbu pobytovou, můžete se u Vás obrátit na terapeutickou komunitu White Light. Aktuálně mají volné místo. Pracovní neschopnost může vystavit jak psychiatr, tak obvodní lékař. Před nástupem do komunity je třeba podstoupit pobyt na detoxifikační jednotce, který trvá v řádu dní po dobu, nežli je organizmus čistý od drog. Nejlépe uděláte, když kolegům zavoláte a domluvíte se osobně.
Volat můžete na číslo 602100733 Martin Zahálka nebo přímo do komunity tel: 416 797 069, 602 145 461.
Základní informace zde: http://wl1.cz/terapeuticka-komunita/
Stačí to takto?
Když tak ještě napište.
S pozdravem, MK