Prosim o rychlou odpoved-likvidace drogy
Jako by na tom zalezelo
Dobry den, octl se u me pervitin, ted mam sakl s takovy mini zbytkem ale chci se toho uz zbavit a rad bych nejak bezpecne, mam to spláchnout do wc, nevadi to nicemu?? Nebo jak nejlepe to zlikvidovat. Diky.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
vzhledem k tomu, co běžně koluje v kanalizaci, bych se nebála vymýt pytlík v umyvadle, a pytlík pak vyhodit do běžného odpadu. Stejně tak můžete drogu spálit. Případně můžete vyhodit v lékárně do sběrné nádoby (je-li tam nějaká) pro nevyužité léky nebo do nebezpečného odpadu ve sběrném dvoře. Osobně mi však přijde nejjednodušší první varianta. Co myslíte?
Žádný oficiálně doporučovaný a bezpečný postup pro soukromé účely neexistuje, přeci jenom je to věc nelegální. Zbavit se jí legální cestou by bylo možné přes policii, která zachycené drogy jednou za čas ve většině případů spaluje ve spalovně pod přísným dohledem. Kontakt s policií ale asi není to, o co byste stál, nebo se pletu?
Kdybyste se chtěl rozepsat více třeba o tom, jak to vlastně s pervitinem máte, nebo co se děje, že se ho zbavujete, můžete napsat znovu. Klidně k tomu využijte i skrytou poznámku, díky které bude dotaz s odpovědí přístupný pouze vám a pracovníkům poradny.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.