Tráva a pot
Flower Power
Dobrý den, před asi dvěma týdny jsem si po 3 letech více méně abstinence zakouřila trávu, vyhulila jsem sama asi půl g. A teď, poslední 2-3 dny ze sebe když se zpotím cítím jakoby takový zvláštní odér, který mi strašně připomíná dobu kdy jsem denně hulila+brala piko, je mi z toho zle. tak mě napadlo, jestli je možné, že i po takový době se ze mě takhle dostává ještě ta tráva? Jinak si to neumím vysvětli. Omlouvám se, je to asi divný dotaz :D, ale zajímá mě to, jestli to může souviset nebo to mám připisovat něčemu jinému, je to pro mě opravdu takový nepříjemný vjem, který mám spojený s hnusnými zážitky. Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
a díky za dotaz.
Bohužel na něj nedokážu dost dobře odpovědět. Nepíšete nic o tom, že byste se vrátila k užívání pervitinu, takže vycházím z toho, že po nějaké době abstinence od obou drog jste víceméně jednorázově užila marihuanu. Posledních 14 dní marihuanu ani jiné drogy neužíváte, je to tak?
Cítí tento odér i někdo další, kromě vás? Vím, že je to zvláštní otázka - stejně jako váš dotaz - ale máte někoho, koho byste se mohla zeptat, kdo by vám dal zpětnou vazbu?
Jinak jediné, co mne napadá, je, že máte možná zostřené smysly, nebo se vám vybavily vzpomínky na dobu, kdy jste užívala a nějakým způsobem teď modifikují vaše čichové vnímání. V reálu možná vůbec takto cítit nejste. Přeci jenom jde o psychotropní látky, jejichž užití má vliv na fungování v mozku, které mohlo i toto jednorázové užití marihuany "narušit".
Zvláštní je, že tento stav trvá už několik dní. Nemluvě o tom, že čich je jeden ze smyslů, které se poměrně dobře přizpůsobují, a pokud byste skutečně byla takto cítit nonstop, nejspíš byste už po pár desítkách minut vůbec nic nevnímala.
Zkuste si tedy možná sama pro sebe říct, jak dlouho chcete tento stav snášet. Pokud by se situace neměnila, nezbývalo by než navštívit odborníka a zjistit víc. Pořád je tu možnost, že celá věc souvisí s něčím úplně jiným, než užitím marihuany, ale stejně tak může jít o psychiatrický problém. Něco takového ale nedokážu posoudit takhle na dálku.
Držím palce, aby bylo lépe a kdyby cokoli, napište znovu.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.