Marihuana
Otta xxxxxxxxxxxx
Zdravím,
v úterý mi doktoři prováděli extrakci všech osmiček. Operace proběhla v pohodě, asi po půl hodině bylo po zákroku, byla mi podána antibiotika přímo na sále a poté již ne. Léky na bolest jsem žádné nebral, jelikož bolest necítím. Stehy mi v puse zůstaly s tím, že samy do měsíce vypadnou.
Chci se dotazat, kdy mphu začít kouřit marihuanu, aby nedošlo k zánětu případně k jiným komplikacím.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Otto,
k vašemu dotazu se mi nepodařilo nic přesného dohledat. Přeci jenom je marihuana stále ve většině států nelegální a tak nejsou výzkumy, které by podobné věci příliš přesně mapovaly.
Obecně se doporučuje nic neužívat před operací. Vy už máte ale zákrok za sebou. A mezi klasická doporučení po zákrocích v ústech bývá minimálně jeden den nekouřit cigarety.
Každý den, kdy nekouříte, nebo nehulíte, vám jde tedy k dobru.
Ale předpokládám, že v případě, že se rány po osmičkách dobře hojí, necítíte nic, co by připománalo velký otok, nebo přítomnost zánětu, pak by mělo být i hulení poměrně nízce rizikové. Nicméně berte v potaz, že hulení snižuje částečně i vnímání bolesti ... dejte proto pozor na to, co a jak budete konzumovat, abyste si neublížil, případně jak moc budete ústy pohybovat (byť nejspíš už dnes ústy pohybujete normálně, nebo ne?). Předpokládám, že ostatní rizika související s užíváním marihuany jsou vám dobře známá, pro jistotu ještě přikládám odkaz na naše stránky:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Stačí to takto?