Rada
Lelisek
Dobry vecer, mam potvrzene cerne na bile, ze me blízká osoba uziva pervitin. Zatim nedokazu rici jak dlouho a v jake mire. Dotycna osoba zatim nevi, ze mam 100%dukaz a pri jakemkoli podani pomocne ruky jiz drive, odmita. Co mam delat, abych ji donutila priznat si pravdu a nechat si pomoci.
Dekuji za odpoved, Lenka

Odpověděl: Markéta Kordová
Lenko, dobrý den.
Doporučuji prostudovat základní informace pro blízké, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Mějte se hezky, MK